2015. december 26., szombat

Szenteste napjàn

Huba reggel màr teljesen be volt zsongva attól a ténytôl, hogy eljött a vàrva vàrt nap ! :)))
Mondtuk, hogy még egy  kis türelem , estig birja még ki .
Alapvetôen mindenki jó hangulatban volt , kicsit olyan izgulós , vàrakozós volt a légkôr.
Az idôjàràs semmi jelét nem adta, hogy december van. 15-16 ° C , pàràs idô és tényleg el kezdtek hosszabbodni a nappalok is ,aminek egyébként örülök, bàr ezen az egy napon lehetett volna egy kicsit sötét és hidegebb , hóra màr csak emlékeinben gondolunk.....

Na , azért nagy nehezen sikerült e gy kis mûtelet és hangulatot alakitani, ugyanis Laci elvitte a gyerekeket Knokkeba ( 20 km) korcsolyàzni, amig én az angyaloknak segédkeztem . :)

Sok feladat vàrt ràm, de ahhoz képest gyorsan elrendeztem mindent, Faterkàm elôkészitette az ünnepi vacsoràt , nekem leginkàbb a rendrakàs és a "szakszerû"  hangulatteremtés feladata jutott.
Amig én készûlôdtem , a gyerekek élvezték a "telet" :



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése