2015. december 25., péntek

megint 40 !

Megint bôvült a 40 -esek klubja , még pedig azért ,mert Bogi baràtnônk is betöltötte a 40. születésnapjàt !
Màr egy jó hónapja készülôdtünk a meglepetéssel, ami az utolsó napokban sajnos , véletlenül, de kidrült.
Igaz a részletekre nem derült fény, de a készülôdésre igen.
Sebaj !
Az itthoniakkal is jó elôre egyeztetve megvettem a repülôjegyemet, hogy a nagy napon a szûk baràti körrel együtt meglephessük Bogit !
Hajnali indulàs, délelôtti érkezés, esti ünneplés.
Egy olasz kàvézó -étteremben talàlkoztunk, ahol egy làjtos vacsi mellett krimi jàtékot jàtszottunk . Érdekes volt, sosem jàtszottam szerepjàtékot , ilyenen is voltunk.
A vacsora utàn ellàtogattunk a régi "törzshelyûnkre" ( valamikor még 1993-1994 -bôl) , az Opera melletti Morrison's Pub-ba, ahol hétvégén a 30 + kat vàrjàk :)
 Sokat nevettûnk, tàncoltunk, beszélgettûnk , szóval azt gondolom, hogy elég emlékezetsre sikerült ez a szülinap.
Mivel inkognitoban érkeztem, ezért nem is tudtàk sokan, hogy otthon vagyok, hiszen esélyem sem lett volna annyi talàlkozót beiktatni,mint amennyit szivem szerint tettem volna, tényleg csak a legszûkebb és aktuàlisan érintett kôr vàrt engem .
"Pàr óra múlva " a Wizzair és a belga vasút jóvoltàból újra Bruggeben voltam és a csalàddal egyûtt készültünk a kôzelgô karàcsonyra .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése