2018. október 28., vasárnap

a 10 .

Múlt hét szombaton, amikor bevàsàrolni  indultunk, akkor làttam, hogy nagy készülôdés van a vàrosban, km t jelzô tàblàkat helyeztek el , MARATHON felirattal.
Akkor esett le a tantusz, h nyilvàn màsnap verseny lesz. ( nekem ez a hir teljesen kimaradt )
Gyors interentböngészés, ahol azt talàltam, hogy minden rajtszàm elfogyott. Probàltunk az önkormànyzat sportrészlegére bejutni, de zàrva volt, a megadott telefonszàmot ,meg nem vette fel senki.
Kora este, kértem Arturt, hogy menjen el a megadott cimre ,ahol a rajtszàmokat veszik fel és probàljon nekem egy félmaratonra szóló rajtszàmot venni, hàtha valaki visszamondta a verszenyt.
Artur el is ment és nagy szerencsémre egy csalàd odalépett hozzà, hogy nem akar e egy rajtszàmot venni, mert a lànyuk mégsem tud indulni .
:)))) Igy lett nekem rajtszàmom.
Màsnap reggel Zalan el is kisért engem a rajthoz, a hüvôs reggel miatt szükséges ruhadarabjaimat elvitte és a célnàl bevàrt.
Közben Niki baràtnöm az utvonalat figyelve, kismotorjàval idônként felbukkant és nagy lelkesen bàtorított és fényképezett. Ezúton is köszönöm, nagyon sok extra eröt adott.
A rendezés jó volt, bàr a budapesti annàl is sokkal jobb volt, igaz az egyik egy fövàrosi , a màsik egy kisebb vàrosi verseny volt.
Az idôjàràs tökéletes !!! volt , a terep érdekes, volt benne belvàros, külvàros, tanyavilàg. J, hoy vittem napszemüveget, mert szikràzó napsütés volt aznap.

Úgy terveztem,hogy kényelmesen futom végig, kb 6 perc / km kénti tempoban, 15 km utàn lassitok és 6.30 ra veszem a km t, ez igy kényelmesen tartható. Végül nem igy lett, jobb idôt mentem, jo volt a ritmus és nemis volt fàrasztù, leszàmitva a csipóm kellemetlenkedését, de azon tudtam uralkodni.
A 20. km ig semmi bajom nem volt, az összes kilométer 6 percden belül volt.
Az utolsó km viszont lassitott felvételszerûen haladt, ott kifogyott az energiàm, azt hittem sosem lesz vége...pedig ott is elég jot mentem, ez is 6.12 lett, csakmàr nem esett jól.
:)

Ezzel lefutottam a 10. félmaratonomat is .:)
Úgy tûnik, ez lett az én szàmom.



Ui. Szerdàn egy vevô megszolitott a pénztarban, hogy ugye én is futottam vasàrnap ? :) Igen, vàlaszoltam. Làttàk amikor befutottam, ott àlltak a célnàl . :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése