2018. október 3., szerda

maraton(ka)

Màr csak pàr nap vàlaszt el minket a 33.Sparmaratontól.
Idén elterveztem, hogy mivel ebben az évben vagyok 42 éves, most fogom lefutni a maratont.
Készültem is rà, igazàbol màr évek óta gyûjtöm a kilométereket, de idén emeltem az edzéstàvot is.
Áttörtem a sajàt "hatàraimat ", amikor elôször futottam le a félmaratont egy tavaszi délutàn, azóta ezt még 7 szer megtettem, ùgy hogy volt benne egy Mikivel futott 30 km is .
Igazàból, fejben készen lennék rà, izomból is ,de sok hezitàlàs utàn mégis úgy döntöttem, hogy àtnevezek egy kisebb tàvra .
Ennek egyik oka , hogy a térdeim több, mint jeleznek 15 km fölött ,mivel a porc el van törve  a térdemben és egy Baker ciszta is nyomja ,deritette ki az MRI.
A màsik oka a csipôm hasonló fàjdalma, ràadàsul a jobb könyököm is gyulladàsban van lassan màr fél éve, az pedig nem is javult semmit.
A doki annyit mondott,hogy szerinte valamelyik fogam is ,szintén  a jobb oldalon gocforràs lehet. Ebben igaza van, mert minden évben kezelgetik egy kicsit, de többet nem tudok érte tenni.

Kaptam porcépitô gyogyszert ,amit minimum egy évig szednem kell, de lassan épül be, igy a javulàs még nem érezhetô, csak annyiban, hogy tudom, hogy jobb lesz . :)

Szóval, arra gondoltam, ha Lóri, Anett férje eljön velem a fut ô is, akkor vàltóban fogunk maratont futni, Miki pedig megy az egész tàvra .
Ha Lóri nem vàllalja, akkor a 30 km es kihivàsra megyek, az is nagyon sok , de jóval kevesebb , mint a 42 km, mégha a szàmok nem is ezt mutatjàk.
Lóri elvàllalta, igy beneveztünk, mi vagyunk a Lóhalàl csapat és vasàrnap reggel 9 órakor rajthoz àllok, majd bô 2 óra múlva Lóri veszi àt tôlem a stafétàt.
Nagyon vàrom , szerintem mindenképpen jó esemény lesz . 

Làssuk az útvonalat : 




1 megjegyzés: