2015. május 7., csütörtök

(csak) úgy szép az élet, ha zajlik (?)

Mióta lezàrult a tàrgyalàs a gumicsirke ügyben, azóta làtszólag minden nyugis és békés, nincs kopogàs, tapsolàs, dörömbôlés, csôngetés, hisztizés,sôt néha még ràm is mosolyog, amitôl inkàbb megijedek , egy gyors kôszônéssel viszonzom és megyek tovàbb , nem baràtkozom bàrkivel . :)

Na màr most az ô màsik oldali szomszédja egy elég proli kinézetû csalàd , soha nem kôszônnek, elég hangosak és megszàmlàlhatatlanul sokan jônnek mennek nàluk, mert az "anyukànak" van 2 nagy fia ,egy nagyobb lànya a hozzàjuk tartozó pàrokkal és rokonokkal és egy kb Gloria korú làny is.
Ezzel nincs is semmi bajom, bàr megjegyzem , a kerten keresztûl kifejezetten nem csôndesek, ha màr itt tartunk, de én birom az olasz fílinget, éjszakàra azért ôk is lehalkulnak.
A birósàgi papirokból kiderûl, hogy gumicsirke az "anyukàt " jelôlte meg segítîjének ! :))))) Hogy mik vannak ???
Hétfôn este , zuhogott az esô, én jôttem haza és a hàzsor elôtt volt egy "éppen beférek " parkoló.
Fel is mértem szemmel, hogy ide még beférek és szépen megkezdtem a ràtolatàst, amikor is nemkôszônô szomszédasszony kirontott a lakàsukból és sipitozo hangon elkezdett üvölteni, hogy àlljak meg !!
Néztem rà, hogy mi a problémàja, rohangàszott kôrbe a kocsik kôrûl és igen indulatosan magyaràzta, hogy nehogy ide àlljak, mert ôsszetôrôm a fia bàlna méretû BMW jét........
Behúztam a kéziféket,kiszàlltam , làttam, hogy bôven van helyem, még egy jó 50 cm -t mehetek hàtra ,mondtam is neki.
Erre hisztérikusan kifakadt ,hogy holnap reggel elviszik a kocsit a szervizbe és nekem kell majd kifizetni.....
Ettôl màr kissé ideges lettem én is és megkéredzetem, hogy ugyan miért is ??? Semmi baja az autónak, én be tudok àllni !!!
Amikor újra nekifutottama tolatàsnak, hogy az utolsó pàr cm -t eligazitsam, ez a libanô beugrott a hàtam môgé a 2 kocsi közé. Nem ütöttem el, de az adrenailn fütyült a fûlemen és amikor kiugrottam a kocsiból màr kifejezettem tûrtôztetnem kellett magam, hogy "csak "kiabàljak vele.
Pàr kéz és nonverbàlis eszkôzzel hazakûldtem,majd beàlltam a parkolóba, mire ô kôzôlte velem, hogy bolond vagyok és kûlônben is ,én nem àllhatnék itt az utcàban ezzel az autóval,mert túl nagy helyet foglal.
:)))))))
Ezen csak nevetni tudtam,mivel a szóban forgó BMW hosszabb , mint a mi Mercink, ràadàsul nekik 3 autójuk van és ebbôl csak 1 -re fizetnek parkoló adót, mivel a màsik kettôn nincs kint a kàrtya .....
Majd neki àllt tovàbb pattogni,hogy reggel nem fognak tudni kiàllni és ha meghuzzàk miattam az autojukat, akkor én leszek a hiàbàs. Igen szélesre szaladt a szàm, fogtam a fényképezôt lefotoztam a parkolàs helyzetét az elôttem és môgôttem àlló autók àllapotàt, majd egy pàr mondatos helyreigaztitàst tartottam ,kissé emeltebb hangnemben, màr magyarul, csakhogy értse .........


Màsnap késô délutàn,  érdekes módon a BMW beparkolt a garàzsunk ajtajàba. Én épp futni készûltem , a gyerekek biciklizni mentek és indulàs elôtt ràtettem egy "nem parkoló" piktogrammos kàrtyàt .
Amikor visszértem, làtom , hogy megint àll a bàl....
Zalàn ott àllt, a szôke banya,ràgta a cigijét, kôzben csunyàn nézett a gyerekekre és idegesen motyogott.
Kérdeztem, hogy ma  mi a problémàja ???
Morgott, idegesen gesztikulàlt és azt magyaràzta, hogy hogy képzeljûk, hogy nem àllhatnak a garàzsunk elé ???
Jaaaaaa, hàt úgy képzelem, hogy a kresz elôirja, hogy a ki- és beàllókat szabadon kell hagyni !!Én sem àllok be senki garàzsa elé. Egyszer egyébként màr volt ebbôl balhé velûk,mert Laci nem tudott dolgozni menni, csak késve, mert ugyanigy beàlltak és  meg kellett vàrni, amig hazaérnek.
Azota tény, hogy nem àllunk be ,mert a bringàkat tartjuk bent, de ettôl az még kiàlló és néhàny szabàly azért ràjuk is tartozik.
A gyerekek mondtàk,hogy ôket kapta el és agressziv módon pattogott velük, elôjött belôle az idegengyûlölet is ,majd a leglényegesebb érvnek azt tartotta, hogy az ô kocsijuk 27 ezer eurot ér, amién meg csak 1500 -at , ezért ôk elôjogokat élveznek :)))))))
Totàl balga......
Laci mondta, hogy rendben, egyszer és mindenkorra zàrjuk le ezt a hûlye vitàt, kihivta a rendôrséget.
Elôkerûlt az egész familia , a 27 ezer euros auto , kb 20 éves túlképzett gazdàja is, aki kvàzi megfenyitett, hogy màskor ne érjek az autojàhoz . :))) Itt most nem ecsetelem, de igyekeztem megértetni vele, hogy hol a helye a màtrixban és hogy sûrgôsen vegyen vissza magàból. Kôzben Zalàn leszedte a mi autonkra àltaluk àtrakott "parkolni tilos" képet és hozzàtette, hogy "Te is hozzàértél "  ( na, kb ez volt a max szinvonal ) mire a bàtor, nyurga belga elkezdte kergetni Zalànt ........:)
Zalàn felém sietett ,én ekkor màr "szemmel vertem",kôzben a hàta môgôtt megjelent Laci is .....gondoltam, ha most kifekteti a gyereket mindannyian a yardon tôltjûk az éjszakàt.....:))))) de ekkor megérkezett az ûgyeletes szerv és megértve a "Fülemile" vitàt, cigàny stílusú szomszédainkat tôbb rendben helyreutasítottàk és figyelmeztetést is kaptak .....
Mi egy kis idô múlva magukra hagytuk ôket, miutàn a rendôr egyértelmûen a mi kezûnket emelte a magasba a meccs utàn, igy  màr nem volt értelme tovàbb maradni.

Komolyan mondom, teljesen leszivja az ember energiàjàt az ilyen baromsàg ....néha viszont muszàj egy hatàrt húzni,mert kûlônben élhetetlen a helyzet . Azóta eltûnt a màsik két, szabàlytalanul parkoló  autójuk  is az utcàból, gondolom attól félnek, hogy feljelentjük ôket ...Pedig nem érdekel , éljék az életûket és leginkàbb hagyjanak màsokat is.

Ja ,persze gumicsirke is elôkerûlt ,de amikor làtta ,hogy nagy a gàz és jônnek a rendôrôk is ,gyorsan visszaszaladt az odujàba ! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése