2015. május 21., csütörtök

Oszi fejbillenôs rohama

Egy kicsit gondolkodtam rajta, de végül úgy döntöttem, hogy felteszem ezt a videót, amin tegnap reggel örökítettem meg, hogy milyen "rohamok" jônnek ébredések utàn .
Ez azt jelenti, hogy reggel és a délutàni alvàs utàn max 15 percen belül kezdôdôden, kb 3-5 percen àt tapasztalható ez a jelenség,ami néha ernyedtséggel, àtmeneti mozgàszavarral ( jobb karja , esetenként làba ) pàrosul, de van olyan is, hogy a "roham " alatt jô--megy, pakol ,beszél , csak éppen a fejét nem tudja tartani. :(
Ràkerestem a neten, fôleg amerikai oldalakon làttam hasonló dokumentàciókat , kicsit bele kell majd àsnom magam, hogy ezek a csalàdok mire jutottak.
Jelen periodusban a 2. gyogyszert teszteljûk, de még úgy tûnik,hogy a kezdeti tünetmentes idôszak utàn, ez sem tudja kordàban tartani az epilepsziàt . Elôre megmondtàk,hogy vàrhatóan ez hosszabb és elég nehéz idôszak lesz .
Június 4-én megyûnk vissza a kezelôorvoshoz és nagyon remélem , hogy fog mondani, tenni valami biztatót.
Egyébként, amikor elmùlik ez a kinos pàr perc, minden visszatér a rendes kerékvàgàsba, teljesen tûnetmentes.
Tegnap délutàn példàul felfedezte Guszti fittnes sarkàt a szobàban és a kb 11 kg-os kissràc , 2 db 3 kg-os kézisúllyal utànozta a nagyokat :)))) Ha tudom, egyszer megörôkitem ezt is ! :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése