2015. május 25., hétfő

lökött baleset

Kedden, amikor jöttünk Oszival hazafelé a kórhàzi vérvételrôl ,meglepôdve làttam, hogy 1 nap alatt szétszedték a kórhàzba vezetô fôutat és màr nagyban aszfaltoztàk vissza.
Nem kis teljesitmény, ezért ahogy kell , nem egy brigàd dolgozott rajta, hanem jó sokan és a spéci teherautókból is volt jó néhàny.
Ahogy elhaladtunk két brigàd között és közben lestük a helikopter leszàlló pàlyàt, arra lettem figyelmes, hogy egy csomóan kiabàlnak és szaladnak tôlünk jobbra. Jól meg  is ijedtem, mert elég kaotikus helyzet àllt elô egy pillanat alatt, az amúgy is felbolygatott úton.
Én is jobbra néztem és amit làttam, elég rémisztô volt.
Egy óriàs , utànfutós teherautó nem bírta bevenni a kanyart,ezért azt talàlta ki, hogy visszatolat és módosít az íven. Igen àm, de môgé beàllt màr egy motorosrendôr,akit nem vett észre, az viszont annyira rààllt a teherautóra, hogy nem tudott mögüle kifordulni.
Ezt làttàk a terepen dolgozó munkàsok, ezért kezdtek el kiabàlni, de az sofôr nem hallotta, mivel a rükvercet jelzô csipogó is elég hangos volt ,plusz még az egyéb munkagépek is.
Akkor aztàn mindenki futàsnak eredt a kolléga irànyàba, hàtha még idôben észreveszi a veszélyt, de màr csak akkor érzékelte, amikor a pótkocsi hàtsó kerekei àtmentek a kôzben feldöntött BMW motoron. A rendôr repült egyet, de hàla Istennek , az ijedtségen és az idegsokkon kívûl nem lett baja.
Azt még làttam, hogy miutàn felàllt a fôldrôl elindult sietve, vérvôrôs fejjel a teherautósofôr felé, aki addigra szintén àtszinezôdôtt fejjel próbàlta értelmzeni a tôrténteket....
Még jó,hogy kôzben odaértek a munkàsok és igy valószínûleg megakadàlyoztàk, hogy a rendôr mérgében agyonüsse a figyelmetlen sofôrt .......
Ezt màr nem vàrtam meg, igazsàg szerint én bennem is megàllt a levegô pàr pillanatra, de azért annak ôrûltem, hogy a motoron kivûl senki sem sérült meg.....
Azon tûnôdtem, hogy bàr a sofôr tényleg figyelmetlen volt, vagyis valószinûleg a visszapillantó tûkôrben nem is làthatta a delikvenst, de a rendôr is eszetelenûl àllt rà erre az óriàsjàrmûre.
Kivàncsi vagyok , hogy végül kit marasztaltak el ....

2 megjegyzés: