2013. március 21., csütörtök

egyéb vészhelyzetek

Most valahogy minden hétre jutott valami szokatlan helyzet , ami valakinek nem kis kàrt okozott .
Ma délelôtt végre esô- és szélszûnet volt, azért gyorsan elmentem az egyik szokàsos kôrômet lefutni .
Màr elôtte is hallottuk , hogy egy helikopter bizonyos idôkôzonként elrepûl a hàzunk felett . Huba nagy erôkkel kereste is az égbolton . :)
Futàs kôzben , tôbbszôr làttam, hogy a tengerpart felett Blankenbergebôl Zeebrugge irànyàba, majd pàr perc mulva vissza is repked .
Aztàn làttam, hogy csatlakozott hozzà egy màsik, szintén nagy méretû égijàrmû .
Amikor elértem a blankenbergi partot és kiértem a tengerparti sétànyra, akkor làttam, hogy Blanke végében , a molon tul , a kikôtôbôl jo nagy fûst szàll fel.
Kôzben a helikopterek jôttek - mentek, valoszinîleg tûzolto gépek voltak, a formàjuk és a szinûk is eltért a szokàsos mezôgazdasàgi vagy partiôrség gépeitôl .
Gondolom valamit majd mondanak az esti, helyi hiradoban .

2 hete meg Laci kapott lencsevégre egy szintén tûze eseményt. Reggel beszaladt a kôzértbe a Delhaizeba, ahova épp akkor érkezett meg a Coca Colàt szàllito kamion is. Be is àlllt hàtra a raktàrhoz kirakodni.
Amikor Laci kijôtt a kôzértbôl meglepôdve làtta a rumlit és azt, hogy a kamion fûlkéje kiégett .  :O
Nem tudjuk mi tôrtént, de azért semmiképpen nem ôrômteli egy ilyen kaland.
Annak viszont ôrûltem, hogy Laci gondolvàn a blogomra, lefényképezte . ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése