2013. március 28., csütörtök

sport-trofea Blenkenbergeben

Egy pàr hete kaptam egy levelet a blankenbergei ônkormànyzattol , melyben nagyon kedvesen és szivélyesen meghivtak egy ûnnepi rendezvényre, miutàn aktiv amatôr sportoloként vagyok nyilvàntartva nàluk.:)

Ez onnan lehet, hogy egy jo pàr sporteseményen részt vettem miota itt vagyunk és rendszeresen el szoktam menni a vàros àltal szervezett egyéb lehetôségekre is, mint pl a zumba, aquarobik, rendeszeresen jàrok uszni is, stb...
Nem hiszem, hogy fàkra szerelt kameràkkal nézik, hogy hetente hàny km t futok, bàr igaz, ami igaz ,most is kiparancsolom magam a szabadba és hetente egy fél maratont biztos megteszek, persze nem egyszerre.

Na szoval , Sylvivel péntek este 8 orakor beléptûnk a Vàroshàzàra, ahol jo sok ember vàrakozott és kedélyesen elvegyûltûnk a tômegben .
A polgàrmester és egy kolleginàja évértékelô beszédet tartotta, amibôl sajnos elég keveset értettûnk. Ez a dialektus.....rémes ; legalàbbis nekûnk iskolàs szinten.
Azon csodàlkoztam, hogy egy csomo embert ismertem a résztvevôk kôzûl, nem is gondoltam volna, hogy ennyi emberrôl tudom, hogy kicsoda, én azért leginkàbb elvagyok a sajàt vilàgomban, fôleg, hogy az internet révén màr nincsenek hatàrok.
De most ugy konstatàltam, hogy valamilyen formàban kissé mégis csak kezdûnk "beleszàmitani "ennek a kisvàrosnak az életébe.
Az este folyamàn felsoroltàk , hogy mely sportklubok indultak vamailyen nagyobb megmérettetésen , kik a fô szervezôk és kik nyertek esetleg valamilyen nemzetkôzileg is szàmon tartott dijat.

Az nagyon dicséretes,hogy bàr az àtlag belga lusta, de kôzpontilag felismerték, hogy a mozgàs nagyon fontos és rendkivûl sokat szàmit a megelôzés tekintetében is , ezért nagyon propagàljàk és tàmogatjàk a verseny , de fôleg inkàbb a szabadidôsportot és hàla Istennek elég szép szàmban igénybe is veszik .

A 2012 . év sport-trofeàjàt is kosztottàk, amit egy most 70 éves, nagyon szimpatikus amatôr futo kapott, aki idén futott le a 70. (!) maratonjàt , ugy, hogy ezt az egész tevékenységet, csak 1984 ben kezdte ! Tehàt, sosem késô!!!
Megnéztem a versenyeken készitett fotoalbumjàt és megtalàltam azokat a képeket is, ami a budapesti versenyt ôrôkitették meg ! :)







2 megjegyzés:

  1. Ez vicces, ezen a futó versenyen ott volt a Vivi és Domi, de még a Spanci és a Zeller is. Az ott kapott plus-os törölközőt, ami azóta is jó szolgálatot tesz, éppen ma mostam ki :)

    VálaszTörlés
  2. :) kicsi a vilàg, ahogy ezt mondani is szoktuk ! ;)

    VálaszTörlés