2013. március 25., hétfő

gyàrlàtogatàs

Mult hét pénteken , elmentem Lacival az estére szervezett gyàrlàtogatàsukra.
Màr 2 hete takaritottàk, festették a gyàr kûlônbôzô részlegeit, hogy a meghivott csalàdtagoknak , érdeklôdôknek tetszetôs képet mutassanak az AGC -rôl .
Lacit kérték meg a festésre, tudjàk, hogy Ô ebben is ûgyes, ugyhogy az elmult idôszkaban elég sok korlàtot le kellett festenie 2 targoncàzàs kôzôtt . :)

Az igazgato most is kedves és kellemes jelenség volt , szép kiejtéssel mondott beszédet és tényleg nagyon baràtsàgos mindegyik alkalmazottjàval !
A rôvid felvezetô beszéd utàn , védôsisakban é sszemûvegben léphettûnk be a csarnokba, ahol zajlanak a munkàlatok .
Oriàsi a gyàr belseje és nem is hinné az ember, hogy egy ûvegtàbla mire festett vagy antibaktariàlis réteget kap, esetleg tûkôr lesz belôle , hàny féle eljàràson esik àt !
Érdekes volt , bàr ez a rengeteg gép , a sok àllvàny, stb....elég férfias kôzeg .
Làttam a jàrmûveket is, amin Laci dolgozik, az egyik konkrétan akkora és kb ugy is néz ki, mint egy mozdony !
Làttam azokat az àllvànyokat is, amirôl a jomultkor leesett a vasrud és fejbevàgta az uramat . Szép darab volt mondhatom, no azota màr végre szervàltak védôsisakot !
Laci lelkesen mesélt és magyaràrozott , igy elég jol képbe kerûltem a munkàjàval kapcsolatban.
Ez a turisztikai séta kb egy hàromnegyed oràs volt, majd utàna vissazmentûnk a kiindulàsi helyûnkre,a hol egy kis àllofogadàssal vendégûl làttàk a làtogatokat.
Aznap volt màrcius 15-e és Laci kabàtjàn még kint volt a kokàrda.
Amikor a zàrobeszédnek vég lett ,igazgato odajpott hozzànk és érdeklôdve kérdezgette Lacit, hoy mit jelképez a kokàrdàja.
Elmondta, hogy mit is ûnnepelûnk aznap és ebbôl egy jo kis beszélgetés kerekedett ki az asztalunknàl.; egy jo 10 percet , negyed oràt tàrsalogtunk ( én inkàbb csak hallgattam és vigyorogtam ,ahogy kell ) a kollégàk meg kicsit irigykedve és kivàncsiskodva fûleltek . :)))

Aznap éjjel Laci a mûszak vége elôtt nekitolatott aegy kisebb àllvànynak és persze megrepesztette az ûvegtàblàkat.
Ilyenkor a protokoll szerint ki kell vinni a tôrôbe az udvarra .
Ebbôl nem csinàlnak gondot, lazàn kôzlik, hogy ez bàrkivel elôfordulhat .

Viszont most megôrôkitette a telefonjàval, hogy milyen hangatàsa van, amikor 3,6 tonna tôrik .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése