2015. március 9., hétfő

MRI

Ma délutàn végül sikeresen àtestünk a "vízvàlasztó " MRI vizsgàlaton.
Délre kellett mennünk a felvételre ,papirmunka és infoàradat miatt.
Oszi épp aludt a babakocsiban, csak valamikor 1 óra kôrûl ébredt fel. Utàna viszont elég kínos màsfél óra kôvetkezett, mert szegény se nem ehetett, se nem ihatott az altatàsig.
Szegénykém pedig annyira magyaràzta, hogy szomjas ......ràadaàsul làtott egy nôt a folyoson, akinél àsvànyvizes üveg volt, felcsillant a szeme, hogy elkéri tôle .....
Fél 3 kôrôul jött az altatóorvos ,akivel  bekisérhettem a vizsgàlóba, ott màr minden elô volt készitve .
Hàt mit mondjak ??? Igen ôsszeugrott a gyomrom. Oszi màr rosszat sejtett és ennek hangot is adott, fôleg amikor a vizsgàlóàgyra fektettem. Négyen + én probàltuk lefogni és a maszkot ràrakni.
Az addig magàbaforduló alatatóorvos mosolyogva kicsattant, hogy "nagyon erôs kisfickó "....
Szegény , nagyon küzdött, aztàn egyik pillanatról a màsikra elûvegesedtek a szemei és màr csak nyôgdécselt.
Akkor szolt az anasztezes doki, hogy most beszéljek Oszihoz ,mert most kàbul be .
Simogattam és mondtam neki, hogy nem sokàra megyûnk haza és felülünk a hintàra (az a kedvence ), aztàn a csúszdàra és  ott lesz Artúr is ( a nagy kedvenc) és Huba is .....és màr aludt is ....a nôvér kikisért és amikor làtta, hogy én màr nem làtok, akkor nagyon kedvesen mondta, hogy ne aggodjuk, vigyàznak rà és ahogy végeznek a vizsgàlattal ,kb 40 perc,azonnal ébresztik és mehetûnk is be hozzà.
Így is volt .Hallottuk a folyosórol, hogy ébred .... Szaladtam és màr kótyagosan térdelt a mobil kisàgyban.
Azt mondtàk, hogy az altatàssal semmi gond nem volt, a vizsgàlatról meg a hét vége felé lesz eredmény .
Még egy jó negyed óràig nem ihatott, de ahogy megkapta, szegénykém, fél litert leguritott magàba, ezért jol letoltak minket, persze joggal, mert elôfordulhatott volna, hogy kihànnya az egészet ......De hàla Istennek minden rendben ment és amikor egy jó óra múlva elôvettûk a szalàmis kenyeret...hàt madarat lehett volna fogatni vele. Akkor is szóltak, hogy csak óvatosan.....hmmmmm...hàt , hogy is tudna Oszkàr óvatosan szalàmis kenyeret enni ?!
Màsfél óra mulva hazamehettûnk és nyomàs ki a hintàhoz, meg a csùszdàhoz, ahol màr vàrtàk a tôbbiek, az Artúr is , a Huba is ....:)

1 megjegyzés: