2015. március 19., csütörtök

szerdai eredmény

Tegnap voltunk az ujabb EEG vizsgàlaton. Szegény Oszinak nagyon tele van a hócipôje a sok elektrodàval, a sok asszisztenssel és a sok vàrakozàssal.
Csak hogy jobban lehessen érezni a fílinget, doki megkérdezte, hogy elôkészitettem a gyereket, tudja,  hogy lehetôség szerint nyugodtan kell majd ülnie ?
" Maaargit! Ez nooooormàààlis ? " -klasszikus mondàs jutott eszembe .
Mondtam , hogy persze ,elmagyaraàztam a 20 hónapos, aktiv, kivàncsi gyerekemnek, hogy most nyugi van .........
Persze a fél óra monitorozàs alatt volt síràs rendesen, bàr az egyik kezemmel fogtam ôt , a màsikkal meg bàboztam, meg hülyéskedtem, hogy legalàbb 1-2 nyugodtabb percet tudjanak regisztràlni.
Az asszisztensnô megkérdezte, hogy miért sir most ?
Nem akartam érthetôen megmondani, hogy azért ,mert màr  "tele van a t..." az egésszel, de azért tudattam, hogy szerintem tart tôlûk. Na ekkor legalàbb kimentek a szobàból.
A vizsgàlat utàn be kellett (volna ) mennûnk a hétfôi dokihoz, aki fél óràt késett .:))))))))elnézést kért, de muszàj volt ennie ....::))))))Mondtam, hogy természetsen megértem .... érdekes ez a kettôs mérce ....

Megmuatatta az EEG t részletesen és hàt az eredmény ugyanaz ,mint az elôzô esetben a bal oldalon lévô karjàért i sfelelôs mozgàskôzpontnàl vannak az elektromos kisûlések. Vannak.
Elmondta, hogy furcsànak tartja, hogy sok szempontbol nem a tipikus parciàlis simplex ,de ebbe a kategoriàba soroltàk be.
Mondjuk ez az enyhébb  tipus,mert csak részleges, tudatvesztés nélkûli àllapotot jelent.
Megint egy jo oràt irkàlt mindenfélét, kôzben folyamatosan probàltam Oszi figyelmét is elterelni, màr lassan 2 óràja.
Összességében megàllapitotta, hogy làtszik rajta, hogy nagyon okos, a mozgàsa is tudata is fejlettebb a korànàl,ez valoszinûleg a sok tesó húzóerejének kôszônhetô, nincs semmiben sem elmaradàsa,kvàzi ezek az epilepsziàs rohamok,nem befolyàsoljàk a fejlôdoést.
Az is lehet, hogy 10 éves koràra kinövi és kész, de semmit nem lehet tudni biztosra.
Adott egy gyogyszert, amire ràkeresve dobtam egy hàtast .....

Most arra vàrok, hogy legyen idôpontunk az otthoni szakemberhez, szeretném biztosra tudni, hogy valoban szûkségesek ezek a gyógyszerek,azért mégis csak az idegrendszerébe fognak beavatkozni ???!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése