2012. június 5., kedd

nagyon vártam Őket

Május 31-én megérkezett 2 nagyon drága Barátnőm, a Somogyi nővérek. :)
Nagyon vártam Őket és hála Istennek , minden akadály elgördült, hogy végre itt töltsenek egy hosszú hétvégét nálunk !
Timi még a retteget repülőutat is bevállalta.... :)
Az időjárás megmutatta összes arcát, kivétel a kánikulát,amiből a hét elején kaptunk ízelítőt.
Volt itt minden , szél, eső ,napsütés, hűvös, langymeleg ,persze jobb lett volna, ha egész idő alatt szép nyári idő lett volna, de mondtam is, hogy így legalább el tudják képzelni a változékonyságot, amiről mesélni szoktam.
Sok felé jártunk, Laci sokat segített a gyerekek lefoglalásában, itt most leginkább Hubára gondolok, mert nemigazán szeret engem nélkülözni, most viszont volt jó pár óránk, amit csak magunkban tölthettünk, mint a régi időkben . :)
Sajnos holnap vége lesz  és ettől a gondolattól görcsbe rándul a gyomrom, de próbálok optimástán a jövőbe nézni, mert nincs már messze július, hogy viszont lássuk egymást és remélem még sok mindenkit is !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése