2012. június 21., csütörtök

strandavatás

Hétfőn ünnepség volt a strandunkon.
Már 2 hete megkaptuk a meghívót a polgármestertől, ugyanis felépült az új infós ház ..
A régit az ősszel lebontották és építettek egy újat, szebbet, zuhanyzóval sok wc vel felszerelve. Szebb és modernebb.
Este 6 -ra volt meghirdetve a kezdés, kb időben is értünk le és hát ahogy gondoltuk nem jöttek el túl sokan.
Polgármester negyed órás csúszással megkezdte a beszédét , közben a gyerekek "felavatták " az új strandjátékokat és focipályát.
Elvitték a régi csúszdás játszóteret, ami nagy kár, mert a kisgyerekek nagyon szerették és helyette fémből egy fitneszparkot építettek, de sajnos elég vacak az egész., bár látványra elmegy.
Maguk az eszközök semmire sem használhatók, viszont állítólag jó drága volt! :)
 A homokfoci használható, de a játszóteret sajnálom.


Mire véget ért az ünnepi beszéd tele lett a sétány ! Ingyen sörre és üdítőre hívták meg a látogatókat ! :)... Na, akkor ezért ! :)))
Megvártuk ,hogy a nagy tolongás lemenjen és mivel a gyerekek megszomjaztak  focitól, mi is felmentünk., de addigra teljesen megtelt a terep.
Kb 10 percet álltunk és vártunk türelmesen, hogy sorra kerüljünk, de amit tapasztaltunk....:)))
Nagy nehezen elértük a pultot a gyerekkel, (kicsikkel együtt), kértünk nekik üdítőt. Pincér elkezdte töltögetni és kirakta eléjük a pultra, de közben vigyáznom kellett, mert mint a szemellenzős birkák, jöttek az emberek, főleg egyébként nyugdíjas korúak és tapostak át mindenen és mindenkin.
Dia nyúlt volna a poharáért,amikor egy szupernagyi odaugrott és kikapta a gyerek elől a narancslevet. :))))
Katasztrófa, hogy mennyire kultúrálatlan, antiszociális, ez a balga , persze ezt a tényt nem ebből az egy esetből szűrtem le.
Mondtam Diának, hogy semmi  baj, néni siet valahova, kérek másikat.
Most már egy kicsit felkészültebben vártam a poharat , de a második kört ,amit Gusztinak hoztak (volna) egy újabb néni elhappolta.
Na ekkor már hangosan röhögtem.
Az ember nehezen hiszi el a nagyon nehéz helyzetben lévő Magyarországról, hogy Európa talán leggazdagabb országában milyen nevetségesen tudnak viselkedni felnőtt emberek, ha valamiért nem kell fizetniük .Ez a "gratislesők" hazája!!!!
Komolyan , én legszívesebben ki is fordultam volna, miután komoly veszélyben éreztem a földből alig kilátszódó Diát és Hubát, akit végül ölben menekítettem ki a sok lökdösődő "európai" közül , de Gusztit meg akartam várni, mert már régóta várt szegény, hátha valaki értékeli a kitartását.
Mire végre harmadszor is hozzá fordult volna a pincér ,egy újabb kimázolt mummy odaugrott könyököstül és közölte, hogy Ő már 3 sört ivott, de most azonnal adjanak neki egy negyediket !
Ekkor már Guszti  is feladta és inkább megpróbáltunk kiemenekülni a frissen átadott épületből. :)))
Hazafelé a gyerekek értetlenkedve kérdezték, hogy itt  miért nem tanulnak meg az emberek viselkedni ????

Na erre ma részben kaptam is választ a védőnőnél.

Hubát vittük oltani (remélem nem lesz nagyon "beteg" az oltás után) és hát persze a védőnő is ellátta a rá vonatkozó feladatokat...
Megmérte, beszélgettünk, hogy miket csinál már, jár e, stb...és az alvási szokásairól is érdeklődött.
Kérdezte, hogy hogy és mennyit alszik ?
Mondtam, hogy hát sajna éjszaka fél 2 körül mindig felébred , ilyenkor feláll a kiságyban és átkéredzkedik hozzánk, de onnantól kezdve reggelig csucsu van.
Persze nem ideális, de Őt ez megnyugtja és tudom, hogy idővel kinövi .Ezért nem erősködöm vele, minden kisgyereknek vannak probálkozásai , majd túljutunk ezen is, amúgy meg nem panaszkodhatom.

Na erre védőnéni megmondta a frankót, hogy Hubát külön szobába kell tennünk és nem szabad reagálnunk az Ő éjszakai panaszára, különben 2-3 éves koráig is képes lesz felébreszteni minket és hát ugye azt én sem akarom !?!
:)))))
Nem, nem akarom, de ez legyen a legnagyobb bajunk !
Ha valaki ismer,  tudja, hogy nem szeretem én sem, ha "szívják a vérem", de egy 15 hónapos kisgyereket zárjunk be egy külön szobába, hogy ne zavarjon????..........???
Tudom, hogy nem akart rosszat, de ez olyan jellemző rájuk, sok helyről visszaköszönt már ez a felfogás, mint például az , hogy Belgiumnak azért is van szüksége a bevándolrlókra , mert az elmúlt 2 generáció nem vállalt átlag 1,1 gyereknél többet / család, mert az túl fárasztó és  költséges lett volna....











Na és persze nem  akartam mondani, hogy látok némi összefüggést a ridegtartás és a felnőttkori kulturálatlan viselkedés között,( lsd a bejegyzés első felét .)

4 megjegyzés: