2015. január 6., kedd

randi

Van egy , kellemesnek éppen nem mondható randink a bírósàgon, mert hogy gumicsirke nem nyugszik.
Elôszôr a Maatschappij-tôl ( tôlük kaptuk a lakàst) kaptunk egy félig baràtsàgos levelet, miszben arra kérnek, hogy a bàcsi megnyugtatàsa érdekében a gyerekeket a felsô szobàban csak aludni küldjük be és az egyéb tevékenységeket ( jàték, tanulàs, stb) a lakàs màsik részébe irànyitsuk.
Hozzàtették, ha bàrmi problémànk van ezzel, jelezzûk feléjûk.
Hàt jeleztem !Elôszôr iràsban, de holnap be is megyûnk ,mert a màsodik levél a gumicsirke ügyvédjétôl jôtt , egy idézés, jan. 15-re a bírósàgra .
Laci irt egy levelet az ügyvédnek, hogy az iratokat ne csak hollandul, hanem magyara forditva is küldje el, nehogy félreértés legyen ! :)
Azt viszont elfelejtette megirni (amiért mérges is vagyok), hogy a tàrgyalàsra is biztositsanak tolmàcsot,mert ilyen esetben mi mindenképpén hàtrànyos helyzetben vagyunk.Úgyhogy lehet, csak ô megy el, de ez a  holnapi megbeszélésen is múlik.
Komolyan mondom, tragikomédia ez az egész ügy, de remélehtôleg a birosàg véget vet ennek az egésznek cirkusznak.
Tulajdonképpen nem minket perel, hanem a Maatschappijt, ami szàmomra abszurd, de lelke rajta, ha bele akar harapni a segitséget nyujtó kézbe ......
Karàcsony  környéke óta kétszer akciozott nàlunk lôkôtt szomszédunk, egyszer azért mert àllítólag Vivienék túl sokàig beszélgettek este ( sógornômék gyerekei) , na akkor én is àtmentem  màr hozzà és mondtam, hogy higgadjon màr le, valószínûleg Attila éjszakai rosszulléte miatti màszkàlàst hallhatta, megnyugtattuk,  hogy az egész csalàd beteg volt, hànyàs, kôhôgés, làz, stb ... örüljön, ha Ô nem kapja el . :)))
Akkor felajànlottuk neki, hogy irjunk egyûtt levelet és kérvényezzuk, hogy a vitatott plafont , felôle hangszigeteljék le, amihez mi is hozzàjàrulunk.
Na ezt nem akarja, azt sem, hogy levelet irjunk ! :))) Persze, hogy irtam !

A màsik kirohanàsa, az újév elsô napjàn volt , d a délutàni oràkban. Aznap tényleg nagyonkésôn keltek a gyerekek, napkôzben az étkezôben és a nappaliban voltak, du felmentek barbizni, Huba a rendôrôrssel jàtszott.
Egyszer csak megjelenik a  csoszogós öregúr a postalàdànk elôtt, bedobott valamit és utàna elment.
Na mit irt ?
Felhivta a figyelmunket, hogy a szobàja feletti csendrendeletet tartsuk be ! :)))
Elsô nekifutàsra legszivesebben àtszaladtam volna hozzà egy "baràti ölelésre", de erôt vettem magamon és a papirkàjàra ràirtam, hogy  "Kedves Szomszéd ! Boldog uj évet ! "  és visszadobtam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése