2015. január 14., szerda

visszazôkkenve

Hàla Istennek mindenki kigyógyult végre a mindenféle nyavajàkból és mindenki visszament "dolgozni ".
Ma reggel mondjuk nagyon meglepôdtem, amikor vittem be Hubàt az oviba, mert alig volt gyerek. Még hirtelen végigfuttattam egy frissitést a fejemben, hogy elfelejtettem valami szûnetet ,mert az ovi negyed hàzzal ment kb.
De nem felejtettem el semmit, tartok tôle , hogy sokan most estek bele valami kórsàgba . :(
Nem csoda ,mert ugyan tudom , hogy balgiumban az idôjàràs is balga, de ennyi csapadékot ,amennyi az elmult hetekben lehullott .....mindezt ugy, hogy tegnapelôtt és tegnap is 14-16 °C volt, ma reggel meg havas esô esett .
Most meg hét àgra sût a nap ! Ennek persze ôrûlôk, mert napot rég làttunk, csak ember legyen a talpàn, akit ez a folyamatos kavargàs nem kavar meg ! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése